Nakupte ještě za 1 500 Kč a získejte poštovné zdarma!

Přejít do Košíku

Doprava

Název Cena za přepravu Destinace
Dopravní služba DPD 99.00 Kč, zdarma od 1500 Kč,- ČR
Zásilkovna 69.00 Kč, zdarma od 1500 Kč,- ČR
  1. POŠTOVNÉ

    • Poštovné a balné internetového obchodu www.matemate.cz se řídí platným ceníkem dostupným na adrese https://www.matemate.cz/page/doprava
    • Nejdříve se pokusí pošta, či dopravní služba doručit zásilku na uvedenou adresu a v případě neúspěchu nechá balík na podací poště, či odběrném místě Vaší adresy po dobu 7-mi dnů. Adresát má možnost si zdarma telefonicky sjednat termín opakovaného doručení. Uloženou zásilku lze přeposlat na jinou adresu.
  2. DODACÍ PODMÍNKY

    • Objednané zboží do 12:00 předáváme vybranému dopravci v ten stejný den. Po obdržení objednávky po 12:00 nebo o víkendu: zásilku předáme dopravci následující pracovní den (doba doručení dopravcem je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodině a o víkendu dopravce balíčky nedoručuje !!!). To znamená, že maximálně do 4 pracovních dnů od objednání máte balíček doma.
    • Pokud použijete platbu předem, odesíláme zboží v den připsání Vaší platby na náš účet a následující den je balík u Vás.
    • Díky tomu, že naše skladové zásoby jsou veliké, nemělo by dojít k situaci, že bychom objednané zboží neměli skladem. Pokud ovšem dojde k situaci, kdy vyprodáme Vámi objednané zboží před vyřízením Vaší objednávky, neprodleně se s Vámi spojíme a domluvíme si další postup.
  3. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

    • Abychom předešli jakýmkoliv nedorozuměním při přebírání zboží, řiďte se prosím následujícími pokyny:
      1. Pokud při přebírání zboží zjistíte, že balík je zjevně poškozený (např. děravý či pomačkaný karton), nepřebírejte jej! Spojte se s námi a domluvíme si další postup (tel.: +420 775 402 600, provozní doba 8:00 - 16:00). Dopravci potvrďte nepřevzetí z důvodu poškození.
      2. Balík ihned po doručení otevřete a zkontrolujte obsah. Neodkládejte kontrolu na později, čím dříve se o případném poškození balíku dozvíme, tím dříve budeme schopni zajistit nápravu.
      3. Pokud jste balík převzali a zjistíte, že zboží je poškozené přepravou, nevyhazujte žádnou část obalu a výplně balíku a neprodleně se s námi spojte! Pokud nám nahlásíte škodu na zboží déle než dva dny po převzetí zboží, nejsme schopni Vaši reklamaci kladně vyřídit.
      4. Veškerou dokumentaci spojenou s reklamací zboží zajistíme my, Vás požádáme maximálně o zaslání fotografií poškozeného zboží a způsobu zabalení. Bližší informace Vám vždy předáme.